Oyun Kuzusu Ana SayfaTüm Oyun Kategorileri
OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR
Oyun Kutum Kızlar İçin En Güzel Oyunlar
OYUN ARA :

Oyunlar

/

Merve Alışverişte / İlk 100 (son bir ay içinde)

Merve Alışverişte oyununda ilk 100 (son bir ay içinde)

Merve Alışverişte - Patronunun istediği şeyleri almasında Merve'ye yardım edin
MERVE ALIŞVERİŞTE


Oynamak İçin Tıkla


Hileli / Küfürlü Skor Bildir


1.yaren89930
2.hainbukut86720
3.sori86620
4.Yhya Muhm Myse83970
5.ilkerciğim81660
6.unicornsesu80810
7.snowleopardtar11230
Skor Tablosu Bugün En İyi 100Bu Hafta En İyi 100Bu Ay En İyi 100Bu Sene En İyi 100
Bu Oyun İçin Yapılan Yorumlar süper oyun herkese tavsiye ederim (ilayda ) Ben bu oyunu çok beğendim herkese tavsiye ederim. Benim için çok güzel ve eğlenceli bir oyundu. Eminim herkese öyledir (Ayşenaz DEMET ) kazık kadar oldum hala oynuyorum haftanın 3. oldum ama pc yavaş yoksa en birinci ben olurum nihahahaasdfghjkl (merve özcan ) çok güzel oyun (vildan çiçek ) harika bir oyun (seray korkmaz ) çok takdire şayan bir oyun tek kelimeyle mökemmel (fatmagül ) harika bir oyun çoooook güzel ama insan heyecanlanlanıyor ve insanı telaşa sokuyor ama çocuklar için bu oyunu tavsiye ederim (yağmur yıldız ) çok güzel bi oyun zor ama iyi insanı telaşa sokuyo :) (sude koyun ) çok güzel bir oyun kız çocuğu için herkese tavsiye etcem bu oyunu (nisa nur murat ) Harika oyun. . (Rabia Albayrak ) harika ve çokgüzel (irem bulut ) harika bir oyun zaten siteside harika ama bebek bölümünü yapamadım oyun harika :) (kar kraliçesi ) süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (selena gomezz ) çok güzel bir oyun herkese tavsiye ederim (ilayda melike coşkun ) ÇOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL BİR OYUN (MERVE NUR DAĞASLAN ) oyun kuzusu çok güzel merve alışverişte oyunu mükemmel (lalesu yanar ) ÇOK GÜ ZEL BİR OYUN HAZIRLAYANA TEŞEK EDERİM (ÖZGE ) çok güzel beğendim (kraliçem ) çok güzellllllllll harikaaaa ( ) harikaaaaaaaaaaa tercihlerimin arasındadır popüler oyun çok beğendim (flora elif ) bu oyun süpeer bence oynamayanlar da oynamalı (ebrar ) harika bir oyun ya bayılıyorum sssüüüpppppperrrrrrrrrrrrrr (züleyha yami ) oyunu cok beğendim süpeeeerrrrr (zeynep zehra ) süperrr bi oyun çoook beğendim (sewcan güneş ) mütiş bir oyun herkezin oynamasını tavsiye ederim. size başarılar dilerimmmmm. (esmaaltın ) harika bir oyun (çağla yılmaz ) çok güzel (tuğba erdemir ) bence çok güzel bir oyun ben oyunu çok sevdim (melek ) çoook güzel bir oyun (melis güven ) çokkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllll bir oyun:) (bjk güzeli ) çok güzel ve süper bir oyun ve çok kolay (güzellik ) bu oyum harika ben size analtıyım. il bölüm çok basıt sakın unutmayın ip uçlarını. Size verilen şeyleri bula mıyorsanız ip ucunu kullanın bidde size bir bayan anlatacak onu can kulağı ile okuyun . şimdi bana geldi bu oyun harıka bundan bir tane daha yapılsın oyun kuzusu aylemiz dizi çok seviyor ben side çok seviyorum nnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeee oluuuuuuuuurrrrrrr dahhhha çok oyun yapın sizin oyunlarınızçokkk ama çok güzel ne olur bunu yaparsanız çok mutlu olurum SEVGİLER TÜRKAN AYTÜRK (türkan aytürk ) süüüppppppppeeer ayrıca dikkat gerektiren bir oyunben bayılım dünyada en sevdiğim arkadaşımın adı (mehmet doğu şenel ) merve alışverişte oyunu çok güze ve muhteşem bütün arkadaşlarıma tavsiye ederim? (merve melisa ) çok güzel bir oyun herkese tercih edeyim (gizem sönmez ) çok güzelllllllllllllllllllllllllllllll (hazal çilingir ) Bence çok güzel bi oyun herkese tavsiye ediyorum bu oyunun amacı bence hızlı ve bütün eşyaları tek tıklamada bulmak bana göre ben buu başardım ve bugünün 100'desinde 13. 'lüğü hak ettim herkese başarılar (Tugay Kaya ) evet harika bi oyun 1. oldum süper bişeyyy !!!! (SU ) süper bir oyun herkese tavsiye ederim (PERİ KIZI ) oyunu bitirdim hiç ipucu almadım ve çok mutluyum oyun güzeldi sitede öyle (ayça ) çok güzel oyun ve site (tuğçe akkuzu ) Çok güzel bir oyun çok beğendim , ama biraz daha uzun olsaydı daha iyi olurdu. OYUN KUZUSUNA ÇOKKK TEŞEKKÜRLER. . . (sinem ) çok güzel çok alıştım oynadıkça oynayasım geliyor. . . . SÜÜÜPERRR (feyzanur ) dünyanın en güzel en süper en favkalade oyunu! :D oyun kuzusuna böyle bir oyun sunduğu için çok teşekür ediyorum (bahar ) çok güzel hazırlayana ve oyun kuzusuna çok teşekkür ederim (selin naz karteper ) bu sitenin sayesinnde oyunun çok güzelolduğunu anladım (azra karasu ) çok güzel bir oyun gerçekten oynanmalı (kumsal at ) oyunları güzel olduğu kadar sitenin kendisi de çok güzel :) (ömür2011 ) Bence gayet güzel bir oyun. Çok zevk veriyor, sanki gerçek alışverişteyim. Ve bu oyun için OYUN KUZUSU NA teşekkürlerimi armağan ediyorum. (Deniz ORAL ) çok güzel bir site bütün oyunlar süpeeer:)))))) (k.k.k ) ÇOK GÜZEL BİR OYUN HARİKAAAAAAAAAAA (ESRA ŞAHİN ) hem oyun kuzusu çok güzellllll hem merve alışverişte oynu yani ikiside süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:))))))))))))))))))))) hem oyun sitesini hem oyunu herkese tavsiye ederimmmmmm :))))))))) çünkü ikiside harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)))))))))) (lara özcan ) çok güzel dikkat isteyen bir oyun hazırlayanlara teşekkürler (ayça tezkerecioğlu ) çok beğendim bu kadar güzel oyun görmedim (zilan taş ) oyun bir kelimede harikaaa herkezin oynamasını tavsiye ederimmmm. (merve oral ) bu oyunu çok beğeniyorum ve her bu siteye girişimde oynuyorum ve her defasında kazanıyorum :) (seda susam ) oyun kuzusunun bütün oyunları spr (deniz bulu ) oyun çok çok güzel oyunu hazırlayanlara çok teşekkür ederim çok güzel oyun olmuş hepsini geçtim en zor da bebek mağazasıydı bunu unutmayın haberinizz olsun untmayınnn lütfen oyunu oynamatı unutma (leyla elmalı ) bu oyunun hepsini geçtik oyun çok kolaydı geçemeyenlere kopya verebilriz herkezin oynamasını tavsiye ederim size oynayın diyorum:::::::::D:D:D:D:D:D. D. D. d. d. . (sinem taş ) süper bir oyun yha defalarca oynadım :)) yapan kımse tsk (qözde bayraktar ) çok güzel bir site başakaları kıskanır inşallah (gülsüm baysal ) hrk bir oyun çook beğendim. tşkler(thankyou) (hande ışıl karataş ) çok güzel bütün bölümünü geçtim. . sprrrrrrrrrrrrrrrrr (selenay ) çok güzel bi oyun gelin yerini geçtim oyuncahın son bölümünü geçemiyorum süperrrrrrrrrrr. (isimsiz ) bence eğitici şiddet içermiyo 4 yaşında bi kızım var onunla oynuyoruz bana yerlerini o söylüyo en sevdiği oyun teşekkürler (zeynep poy ) çok güzel bir oyun pratik zeka yı kazandırıyor. herkese tavsiye ederim teşekürler oyun kuzusu (merve merve ) 2kelimeyle mükemmel ötesiiiii:) (serap G ) tek kelimeyle harika. . . oynaya oynaya artık eşyarın yerini ezberledim. (sümeyye eda sırmalı ) çok güzel bir oyun ama ipucu paketleri daha çok olsa daha iyi olur bulamayanlar için (sude ) oyun çoook güzel. Bütün elleri oynadım ve bütün paketleri topladım. Bence bu oyunu dahda büyütün. (şeyma kodak ) hepsini bildimve çok hoşdu bu oyunun yenisi çıkarsa seve seve oynarım (merve ) oyun güzel fakat kaybedince baştan başlıyon orası çok kötü ama yinede güzel (berrak ceylin ömür ) hepinize katılıyorum ama patron evleniyo yükünü bana veriyo halla halla (beyazgül tekel ) hepinize katılıyorum ama yandığım için tekrar başa döndüm çoooookk güzellll değil mi. (zeliha tekel ) HEPİNİZİ YENDİM (LELELE ) evt birinciyim (kayrax ) çok güzel biroyun hepsini yaptım (meyem kara ) sabişimm zehroşum ayşoşum keroşum (merve kalli ) Bu oyun çok gözel çünkü hep liste başında ben oluyorum hihiihihi. Şaka maka güzel oyun la ipucunu filan bulun sonra eğlenceli oluyehh. Men beğenmişem dadaşşşş (SUDENUR EYMEN BİLGİLİ ) çok güzel bir oyun olduğunu düşünüyorum (kevser kaya ) oyun süper (sude baykara ) hepinizi yenerim sahte1. yim zaaaaa (1.ci ) hiç güzel değil (makleı ) oley 1inciyim (fatih arslan ) aynen yaaaaa çok güzel oyun bu oyunu çok oyndım hala da oynıyorum (meryem can pamuk ) COK EYLENCELI OYUN (NUR ) oyun çok güzel (zerda ) OYUN GÜZEL BU ARADA HAFTANIN 1. KİŞİSİYİM ÇÜNKÜ BİRTEK BEN VARIM (ALİ YAMAN ) yehu çok kederliyim arkadaşlar -. - çok okulda kankamla aynı çocuğa aşığız -. - (Ünicorn boku ) mim mim (tavşan tim ) Oyunu umursamadan yaptım ama çok güzel bir oyun 6. oldum hahhahahehhehe muhahah (6.yım ) 1. liğini buldozer gibi ezerim üzerine asfalt atarım bizde iyiyiz herkes iyi (2. oyeee ) ben hiç beğenmedim o kadarda güzel değl tavsiye etmem (duygu ) Oyee yine mükemmel. (Oyee ) Ve yine birinciyim mükemmel. Zevkine oynamıştım ama madem birinci oldum napiyim (Oyee ) berrrrbat (yeme beni zombi ) gerçekten güzeldi (Erva Kaya ) Benim de adım Merve (MERVE UZUN ) çoook kötü (ebru demirel )




Oyun Kuzusu  |  Oyun  |  Oyunlar  |  Türkçe Oyunlar  |  En Güzel Oyunlar  |  Kuzuparalı Oyunlar  |  Korku Oyunları  |  Nasıl Oyun Yapılır  |  Yeni Oyunlar  |  Oyun Videoları  |  Oyun Yorumları  |  Yardım  |  İletişim
bos
boşFacebook arkadaşım olmak için tıkla cizgi
cizgiİstek, öneri, tavsiye, tebrik, reklam, işbirliği, oyun gönderme vb. bilumum mesajları iletişim kutusuna yazıp bize iletebilirsiniz.

İletişim kutusu için tıklayın.
/ Hata Bildir / Kullanım Sözleşmesi / EG50 / 88 / 30-12-1899
cizgi
OyunKuzusu Facebook SayfasıOyunKuzusu Twitter SayfasıBize Ulaşın
RSSValid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!

OYUN KUZUSU TÜRKÇE OYUNLAR - 24 HAZIRAN 2019 PAZARTESI - Oyunlar - Oyun Skor - Friv Oyun - Google+ - Bitcoin

Türkiye'nin en büyük Türkçe Oyun sitesi OyunKuzusu.com sizler için en güzel oyunları özenle seçip Türkçe oynayabileceğiniz hale getiriyor. OyunKuzusu'nda
oynadığınız oyunlar bu oyunları hazırlayan oyun yapımcılarına aittir. Oyun Kuzusu Türkçe ve Skor Kaydetmeli oyunların bir arada toplandığı ücretsiz bir oyun sitesidir.








OYUNKUZUSU YERALTINA GİDER !!!